Hát íme egy kis segítség azoknak akik úgy érzik, hogy szükségük van rá:
Először is akkor kezdjük azzal, hogy hozzunk létre egy e-mail címet. Ma már nagyon sok szolgáltatónál tudunk magunknak ingyenesen e-mail címet regisztráltatni. pl. GMail.com, freemail.hu, CitroMail.hu, Yahoo.com és még sokan mások.
Én a Google-t részesítem előnyben a nagy tárhely miatt. Akkor regisztráljunk egy címet. Először is egy böngésző segítségével látogassunk el a www.gmail.com oldalra. Alap esetben egy ilyen oldalt kellene kapjunk:
Előfordulhat, hogy azon a gépen amit használunk, más is használja és ő is lehet, hogy GMail fiókot használ. ilyenkor találkozhattunk a következő képen megjelenő oldallal:
Ilyenkor nincs más teendőnk mint a "Bejelentkezés másik fiókkal" szövegre kattintani. Ilyenkor tudjuk,
hozzáadni a listához a mi e-mail címünket. Kattintsunk a "Fiók hozzáadása" szövegre és már meg is érkezünk arra a pontra, ami az első képen látható.Ha van e-mail címünk akkor itt már be is tud lépni, ha pedig nincs akkor a "Hozzon létre egy fiókot" szövegre kattintva tudunk létrehozni saját e-mail címet.
Amint rákattintottunk elénk tárul egy adatlap amelyet ki kell töltenünk. Különösebb hozzáfűzni valóm nincs szerintem minden teljesen egyértelmű, hogy hova mit kell írni.
A végén a "folytatás" gombra kattintva nyugtázzuk az adatokat. Ez után létre is jött a saját e-mail címünk.
Ezzel befejeztük a regisztrációs részt.
Levél írás:
Bejövő levelek:
A Beérkező levelek részre kattintva a bal oldalon a Levélírás gomb alatt található, ami az az előző képen is jól látható. A jobb oldalon láthatóak a beérkező levelek.
Nagy vonalakban ennyi volna. Ha bárkinek valami kérdése lenne azt meg tudja kérdezni itt lent vagy e-mailben.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése